ראש מועצת טלזסטון: "איש ציבור חייב לקבוע עיתים לתורה"

אסתי פלד No Comments on ראש מועצת טלזסטון: "איש ציבור חייב לקבוע עיתים לתורה"

ראש מועצת טלזסטון יצחק רביץ בשיחה עם 'קול חי': "כשאנחנו מאמינים בדרך שלנו ומכירים את הנתונים היטב, אנשים שאתה מסביר להם יוצאים מהחדר המומים ושואלים את עצמם איך הם חיו בשקר במשך שנים. הנתונים והעובדות איתנו"

יצחק רביץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש מועצת טלזסטון יצחק רביץ, שוחח הבוקר (רביעי) עם בצלאל קאהן בתכנית מיוחדת על עולם התורה, לקראת חג השבועות ודיבר על חשיבות קביעת עיתים לתורה עבור אנשי ציבור: "אבא שלי ז"ל שהיה איש ציבור, בכל חודש אלול בפגרת הכנסת היה עוזב את הבית והולך ללמוד כמו בחור ישיבה. היו ימים שהיה שוכר חדר בתפרח והולך ללמוד, לפעמים בישיבה ברכסים ובעוד מקומות. הוא אמר שאם אתה עצמך לא מחובר ישירות לתורה מה זה עוזר שאתה פועל למען כולם". 

רביץ הוסיף: "אנחנו כל היום מתעסקים בלעזור לאנשים ולהגדיל תורה ולהאדירה. אם אתה מתעסק בלפעול למען הדבר ולא עושה אותו בעצמך, אז מה עשינו? אחרי הלימוד כל היום נראה אחרת. הכל עם הבסיס הרוחני שהנחת בבוקר. אסור בשום אופן לוותר על הקביעות היומית".

הוא התייחס להסתה נגד החרדים: "כשאנחנו מאמינים בדרך שלנו ומכירים את הנתונים היטב, אנשים שאתה מסביר להם יוצאים מהחדר המומים ושואלים את עצמם איך הם חיו בשקר במשך שנים. כל הדו"חות מצביעים על האמת. הנתונים והעובדות איתנו".



0 תגובות